štvrtok 12. januára 2012

Luxus! Elegancia! Honosnosť!

... dovoľte aby som sa s Vami podelila o "maklérsku kačicu", alebo "napíšem čo len chcem aj tak to nie je pravda"...
...môj manžel ma chcel dnes potešiť a rozosmiať, no to ešte netušil ako moc sa trafil, keď mi poslal tento link, keďže som aj ja kedysi dávno pracovala v realitke a intenzívne sa už viac ako 10 rokov venujem architektúre, interiéru a designu (momentálne tomu nášmu novému :) so záujmom som sa pustila najprv do fotiek "onej" nehnuteľnosti. najprv som to brala tak, že aha, no jasné niekto prerábal a samozrejme opäť to zbabral (nie každý má vkus ...), ale potom mi to nedalo a začala som si čítať popis k nehnuteľnosti, kde sa spomínajú superlatíva ako "Luxus! Elegancia! Honosnosť! Odbornosť! a v neposlednej rade zariadené vysoko kvalitnými a drahými materialmi - spotrebiče, vstavané skrine, nábytok, drevené parkety, dlažba, okná, radiátory, klimatizácia s vyvedením na strechu."
... nebudem Vás už ďalej napínať poďme na to : 

... na tejto fotke je vidieť luxusné zabudované spotrebiče, kvalitné interiérové dvere, luxusnú dlažbu, parádnu honosnú kuchynskú linku :) 
... na tejto nesmieme zabudnúť na elegantnú "kovovú zárubňu", položenie tej luxusnej dlažby určite zverili nejakému odborníkovi ktorý pokladal dlažbu minimálne v Double Tree :)
...tak touto luxusnou kúpeľňou by sa mal inšpirovať nejeden architekt -prosím!!
... btw nazývať kombi záchod luxusom a nadštandardom, prosím Vás kde to žijete a tá elegantná záclonka, nemá chybu ...
P.S: píše sa tu o tichej lokalite - zhodou okolností to tam viac ako dôverne poznám - a poviem Vám, že ticho v tom okolí ani zďaleka nie je (vzhľadom k väčšiemu počtu rómov v tomto dome :( a bezproblémové parkovanie je tam asi také, že keď prídete domov o 14:oo ešte zaparkujete, ale už nikdy autom nikam nechoďte ...)

celý inzerát a jeho text si môžete sami pozrieť na (odtiaľ boli čerpané aj fotografie a text) :  http://www.reality.sk/inzerat/RE0000425-12-000239/najlepsia-ponuka-na-trhu-luxusne-elegantne-odborne-a-honosne-zrekonstruovany-aj-zariadeny-4-i-byt-

v prípade, sa tento skvost rýchlo predá, tu je celý text inzerátu :
" Predáme absolútnu bombu. 
4-izbový byt na YX, 84 m2, 8/8 p. s klimatizáciou. 
Vstupná hala, chodba, izby, parádna a veľká kuchyňa, kúpeľňa, WC, pivnica, dve zasklené loggie  -
všetko luxusne, elegantne, odborne a honosne zrekonštruované aj zariadené vysoko kvalitnými  a drahými materialmi
-spotrebiče, vstavané skrine, nábytok, drevené parkety, dlažba, okná, radiátory, klimatizácia s vyvedením na strechu. 
Orientácia bytu je SZ-JV. Bytový dom je v dobrom technickom stave. Je zateplený vrátane strechy aj chodbového schodiska. 
Digitálny vrátnik - veľmi slušný vchod. Byt je vo vynikajúcej lokalite s bohatou občianskou vybavenosťou v blízkosti sú Terno, Tesco, jazero Draždiak, 
detské ihrisko, škôlka, škola, MHD.... Pred domom je bezproblémové parkovanie.  
Toto všetko môže byť Vaše iba za 115.000,- EUR.  Nevyčísliteľné – ticho a slnko je pre Vás bonus." 







Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára