sobota 29. januára 2011

...poďme sa venovať STRECHE...

... Ahojte...
takže ako ináč, tento príspevok začneme niečim - čo prosím Vás nikdy NIE ...
už mám konečne nejaké tie fotky nazbierané - takže začneme hneď prvou - čo nikdy nekombinujte:
 ... takže čo sa mi na tom nezdá ?? takže začneme s tým, čo je OK - zábradlie - krásne nerezové moderné zábradlie - hovorím 3 x áno ... ale potom mi pohľad zbehol na strechu, pre boha, čo tam robí to "drevené ozdobné čudo" v kombinácii s tak krásnym zábradlím... alebo inak : ak je drevená strecha s priznanými podhľadmi - plus nejaké vyrezávané čudo a hnedé drevené okná - nikdy nedávajte nerezové zábradlie- NIKDY !!!
... takže, čo tu ?? no pozrite sa na to a skúste si odpovedať sami... narazila som tu na "nadstavbu" klasickej kocky a čo ti nevidím... divná manzardka- nevyužitého veľa priestoru, a čo tie trojuholníkové okná ? to je kúpeľňa? WC ?? nech je to čokoľvek, vyzerá to otrasne !!! prosím, toto už  NIE..

... Ooooooch nie, prosím ak nadstavujete "niečo" čo už má viac ako 2 podlažia, tak prosím NIE takto... vreckový nožík sa mi otvára.. okná neladia / nesedia, ani typ vonkajšieho obloženia, neviem, či to chcel byť 3 generačný dom, ale poviem Vám, ja by som tu nebývala ani zadarmo !!...
... dnes ešte posledná vec... ak nadstavujete jednopodlažný dom, tak radšej pridajte o pár radov tehál naviac a plne využite podkrovie, aby sa nestalo, že preto aby ste sa dostali k oknu / svetlu (ak už nepreferujete strešné okno) budete musieť robiť takéto vikiere ... je to neestetické - otrasné a zbytočné..... dajte si radšej poradiť od skutočných odborníkov!!! ....

... papa nabudúce...

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára